Pages

happiness is when what you think , what you say , and what you do in harmony
♥26.MAY.2013♥ happy holiday :D

I LOVE YOU LAH SALAD♥♥♥

IM NOT VEGETERIAN,,BUT I LOVE TO EAT SALAD,,,
  Salad ouh salad,,,,engkau adalah sebahagian hidup aku hehehe,,setiap kali aku makan,mesti kau selalu
teman kan aku kan,,,tanpa engkau takde selera dan tak sempurna makanan aku tuh,, tatkala aku makan sandwich ke,nasi ke,burger ke,,,aku mesti campurkan engkau sekali heheheh....
 tak tahu kenape???dalam banyak2 sayur aku paling suke sangat salad,,salad lah yang aku sukai ,cintai hehehe,,dekat rumah aku tuh dah terlalu banyak salad hahahaha,,,tu pun sbb aku suke same salad,,
SALAD YOU KNOW WHAT,,,YOU MAKE MY FOOD PERFECT LOH,,,HAHAHA
I FEEL SO  NONSENSE TO TELL ABOUT SALAD HAHAHA,,,
ENTAHLAH HARI NIYEH TIBE2 JE NAK CITE SAL SALAD,,,,
 
CREATED BY
                              MieyMie


da bace kan..like lha..heee:P

No comments:

Post a Comment