Pages

happiness is when what you think , what you say , and what you do in harmony
♥26.MAY.2013♥ happy holiday :D

pemergian seorang insan yang digelar abah .

Assalamualaikum . Harini merupakan hari yang sedih buat sahabat saya yang bernama Nur Alyaa Binti Jamal Abdul Rashid . Dia telah kehilangan seorang insan yang digelar abah . abah nya telah kembali ke rahmatullah pada 28/06/2013 dalam pukul 12 tengahari . Saya berasa sungguh simpati dan sedih atas pemergian arwah abahnya . Saya terkejut apabila mendengar khabar berita pemergian abahnya . pemergiaan abahnya kerana darah tinggi . pemergian abahnya pada hari jumaat akan mendapat ketenangan di sana. Kepada sahabat saya yang tersayang , alleya keep strong okay . apa yang terjadi mesti ada hikmah nya . Allah lebih sayangkan abah yaa . yaa kena kuat tau . yaa tak boleh menangis nanti arwah abah yaa pun menangis kat sana . kesian abah tu nanti . yaa kena buktikan kat arwah abah yaa yang yaa akan sentiasa berjaya dalam hidup kayy . yaa kena selalu berdoa untuk arwah abah semoga arwah abah yaa ditempatkan dikalangan orang yang beriman . yaa kena kuat tempuhi dugaan yang Allah uji ni . saya tahu awak kuat kan alleya . yaa jangan sedih sedih tau kita orang sebagai kawan yaa akan sentiasa bersama yaa and beri semangat dekat yaa . okay lah salam . AL - FATIHAH .

keep strong friend .


#those who have father please appreciate him while he still alive . respect him and don't be rude with him .



da bace kan..like lha..heee:P

No comments:

Post a Comment